7 Şubat 2013 Perşembe

Hangi Sarı Bana Yakışır?


Kadınların hemen hepsi hayatında en az 1 kere sarışın olmayı istemiş veya denemiştir. Sarı renk, riskli bir renktir. Uygun tonu bulunamazsa soluk görünme ihtimali olabilir, yaşınızdan büyük görünme ihtimali de olabilir. Bunun gibi düşünceler kadınları "sarı saç bana yakışır mı?" , "hangi sarı bana yakışır?" gibi sorulara yöneltiyor.

ADIM 1

Öncelikle, cilt tonunuza göre sarı saç rengi tercih etmelisiniz. Soğuk tenli iseniz, daha soğuk sarılar (küllü sarı,platin gibi), sıcak tenli iseniz daha sıcak tonlar ( altın sarı, karamel sarı,dore) gibi renkleri tercih edersiniz, daha uygun olacaktır.

SICAK CİLT TONU İÇİN SARILAR





Karamel Sarı Saç

SOĞUK CİLT TONU İÇİN SARILAR

Sarı saç kimlere yakışır?

Sarı saç

Küllü Sarı Saç Rengi

Platin Sarı Saç Rengi



ADIM 2

"Sarı saç bende doğal durur mu?" sorusunu kendinize sık sık soruyorsunuz. Çocukluğunuzu hatırlayın. Çocukken saç renginiz nasıldı? 

Çocukken saç renginiz çok koyuysa, yani, siyah, koyu kahverengi, koyu kızıl gibi renklerse, sarı saçın sizde doğal durması biraz zor gözükür.


Ama çocukken saçlarınız açık renklerse, yani, sarı, kumral,açık kahverengi,açık kızıl, koyu sarı gibi renklerse, sarı saç sizde gayet doğal duracaktır.
Doğal Sarışın

Doğal Sarı Saç

Şubat 07, 2013 / by / 2 Comments

2 yorum:

  1. peki göz rengine göre? kahverengi gözlülere sarı saç yakışır mı mesela?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ilk başta saçımı palette tarçın bakıra boyattım daha sonra çok aktığı için kuaföre gittim doğal kahve boyattım sonra da koyu renkten sıkılıp saç rengimi açtım şimdi diplerde turunculuk var ama uçlarım sarı oldu bunun üzerine koyu küllü sarı boyasam nasıl olur

    YanıtlaSil