8 Ağustos 2012 Çarşamba

Beyaz Ten Saç Rengi



BEYAZ TEN SAÇ RENGİ

Beyaz Tenlilere Yakışan Saç Renkleri

Saç renginizin seçimi,güzel ve çekici görünmeniz için çok önemlidir.Uzmanlar göz renginize ve ten renginize göre saç rengi seçmenizi öneriyorlar.Ben burada açık ten rengine göre saç renklerini değerlendireceğim.
Eğer çok açık bir cilde sahipseniz, koyu bir saç renginin sarı ve bazı tonlarına göre sizi daha parlak gösterebileceğini söylüyorlar,ancak sarı saç, koyu renk tenlilerden ziyade  açık renk tenlilere daha çok yakışıyor.
BEDÜK'TEN PARTİ GİBİ KLİP İÇİN TIKLAYIN!

beyaz tene uygun saç rengi nelerdir?

Sarının bazı tonları hariç hemen hemen her renk yakışan beyaz tenliler bu konuda çok şanslılar.Siyah,Kahverengi,Kumral,Sarı  ve Kızıl renkler beyaz tenlilere çok yakışıyor. Örnek olarak göstermek açısından, bana göre hem kızıl hem sarı saçın en çok yakıştığı beyaz tenli kişi Emma Stone.
Emma Stone


Her iki saç rengini de layıkıyla taşıdığını düşünüyorum.Elbetteki gözlerinin renginin yeşil olması da ona ayrı bir hava katıyor.Beyaz tenli renkli gözlü olmanın tüm avantajlarını kullanıyor Emma.


Emma Stone



Beyaz tenli olup, koyu renk gözlere sahip iseniz merak etmeyin,size de her renk kolaylıkla yakışacaktır.Ama sizin gibi beyaz tenli kahverengi gözlü bir örnek vermemiz gerekirse,şahsi fikrim olarak yine bir Emma'dan yola çıkarak, saç rengini kendisine çok yakıştırdığım Harry Potter serisinin yıldızı İngiliz Emma Watson'ı burada doğru buluyorum.İsterseniz bir de siz bakın.


Emma Watson
Emma'nın saç rengi koyu altın sarısı olarak tanımlanıyor.Doğal saç rengi kahverengi (brunette) olan Emma'ya kendi saç renginin birkaç ton açığı koyu altın sarısı rengi de bir hayli yakışmış.
Emma Watson

Beyaz Tenli Saç Renkleri

Beyaz tenli olup da ,siyah ve koyu kahverengi gibi renkler yakışan isimler de var yazımda.Şahsen benim beyaz ten koyu saç uyumunu çok sevdiğim isimlerden biri Anne Hathaway.
Anne Hathaway

Anne Hathaway




Bir de bu saçı var Anne'in.Bana göre koyu çok daha iyi duruyor.Ya size göre?

                                                              

                                                              Ve tabii ki Liv Tyler.

Liv Tyler

Liv Tyler

Liv Tyler

DEVAMI İÇİN TIKLAYIN :)
Ağustos 08, 2012 / by / 68 Comments

68 yorum:

  1. paylaşımlarınız cok guzel gercekten. ben bi turlu dogru sac rengimi bulamadım... normalde kumralım saclarım koyu kahve gozlerim mavi acık tenliyim. çiğ beyaz da değilim... diğer sayfanızdaki alttonunu tanımayı okudum fakat bi turlu sıcak mı soğuk mu karar veremedim. sanırım notr um :) gecen ay kuafore gittim ve ten rengime uygun sarı tonları gosterirmisin dedim sagolsun yardımcı olmaya calıstı, koyu altın bal sarısı gibi uzerinede daha acık balyaj yaptı. rengi cok begendim ama 1 ay oldu henuz ve sanki bu renk beni yansıtmıyor... aklımda bakır tonları var uzun zamandır ama artık son kez boyatıp uzun zaman o renkte kalmak istiyorum.. kuaforlerimiz sagolsunlar dukkanı acma dısında kendilerini gelistirmiyorlar. size resmimi gondersem bana hangi renklerin yakışacağını soyleseniz?? noollurr yardımcı olun bana :)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle yorumunuz için teşekkürler. Elbette bana fotoğrafınızı gönderebilirsiniz, ben de size şahsi fikrimi söyleyebilirim.
    Soluk bir beyaz teniniz varsa, sarıların çok dikkatli seçilmesi gerekiyor.Ama sarıya dönük açık tenliyseniz sıcak sarılar cok yakışabilir.Mavi gözlüyseniz eğer, tahminimce koyu kumral,kahve tonları yakışacaktır.Eğer cesaretiniz varsa mavi-siyah saç rengiyle,mavi gözlerinize de makyaj desteğiyle çok iddialı ve güzel bir görünüme sahip olabilirsiniz.
    Saç renklerinin yakışması için sadece cilt rengi yeterli olmuyor maalesef, giyim tarzınız ve kıyafetlerinizin renkleri de saç renklerinizin yakışma derecesini etkiliyor. :)
    Tabii bunlar sizi görmeden edindiğim şahsi fikirlerim, fotoğrafınızı mailime yollarsanız yardımcı olmaya calısırım.
    Mail adresim
    modayazilari@gmail.com
    Yorum için tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba !
    Benimde şikayetim diğer yorumu yazan arkadaşımızla aynı, bir türlü yüzüme yakışan rengi bulamadım.Aslında aradığım şu benim; yapacağım renk öyle bir renk olmalı ki ne sert göstersin ne de yaşımı olgun göstersin.Bunun için bana yardımcı olabilir misiniz? Size mail olarak bir resmimi göndersem kullanmam gereken renk için yorumda bulunabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. merhaba Aylin Hanım,
    Elbette size yardımcı olurum.Mail adresime fotoğrafınızı gönderebilirsiniz.
    Siyah ve mavi siyah gibi renkler kişiyi sert gösterebilir,açık sarılar da yaşı olgun gösterir genellikle.Dediğim gibi giyim tarzınız ve renkleriniz de önemlidir.
    Yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bana yardımcı olurmusunuz ? qöz renqim kahve ve tenim beyaz siyaha boyamak istiyorum ama herkez çok kötü durur diyor sizce ne yapmalıyım ?

      Sil
  5. Cevabınız ve ilginiz için çoook teşekkur ederim :) bi kaç renkte olan farklı fotoğraflar gondereceğim size. 25 yaşındayım ve genelde şık spor şık salaş ama tarz giyinirim. tercih ettiğim renkler ise hemen hemen butun renkler. renklerin farklı kombinasyonu hoşuma gidiyor. fakat Aylin hanımın da dediği gibi daha olgun ve aşırı sert durmak istemiyorum. buaralar aklımda cok renk var nedense. canım sıkılıyor galiba :) mavi sıyahıda duşunmedim değil... ben size en iyisi fotoğrafları gondereyim ten rengime en uygun rengi siz soyleyin :) şimdiden çooook teşekkur ederim.....

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    benim ten rengim beyaz fakat beyazında tonları var tabi ben böyle biraz kırmızı gibiyim :)nasıl anlatsam hasas bir cilde sahibim çabuk kızarıp bozaran.sarı koyu kahve hepsini denedim ama bilmyorum bulamadım rengimi yardımcı olursanız banada sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Kırmızı cilt tonuna göre bir yazı hazırladım.Dilerseniz bir okuyun,umarım size bir faydası dokunur.
      Yorum için teşekkürler.

      Sil
    2. Kırmızı alt tonlarıiçin saç rengi tavsiyeleri http://modayazilar.blogspot.com/2012/12/ten-rengi-krmzms-olanlar-icin-sac.html

      Sil
  7. Merhaba,
    beyaz tenliyim, saç rengim orta-koyu kahve arası. Göz rengim ise açık kahve. Yüzüm yuvarlak ve genelde sade giyinmeyi severim ve koyu renk tercihim giyimde. Saçımı kırmızı-kahveye boyatmıştım yaz tatilinde. şimdi yine boyatmak istiyorum fakat kararsızım. Beyaz tenlilere kızıl ve sarı yakışıyor ama hiç kullanmadıgım için yakışır mi bilmiyorum. Zaten kaş rengim de orta-koyu kahve ve onları da boyatmak istemiyorum. Hangi renge boyatmalıyım saçımı? Kırmızı-kahve de kalmalı mıyım? Açıkcası kaşlarıma uyan bi renk istiyorum ve kırmızı-kahve de gayet hoş duruyor herkes begeniyor.

    YanıtlaSil
  8. Kırmızı kahveden memnunsanız değiştirmeyin, zaten yaz tatilinde boyattığınıza göre yeni boyatmışsınız. Beğeniyorsanız kullanmaya devam edin, sıkılırsanız değiştirirsiniz. Koyu renk giyiniyorsanız kırmızı kahve saç rengi size renk katabilir.

    YanıtlaSil
  9. Cevap icin tesekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba benim koyu kahverengi saçlarım var.ve açık hatta çikolata kahvesine yakın renkte göz rengine sahibim. buğday ten rengim var yani açık buğday beyaza yakın bir ten rengim var.genelde siyah rengi bana yakıştığı için hep koyu renkte kıyafetler giyinirim ve oval bir yüz şeklim var. ben saçları boyatmak istiyorum. sarıya boyatmak istiyorum ama bana hangi renk saç yakışır bilmiyorum.yani doğal olsun istiyorum.sizce kendi saç rengimin dışında nasıl bir renk veya renkler önerirsiniz . teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve Hanım,

      Genel özelliklerin itibariye size bu yazımı tavsiye edebilirim. http://modayazilar.blogspot.com/2012/11/bugday-tenliler-icin-sac-renkleri.html

      Ancak yaşınız kaç, giyim tarzınız nedir, kendi tarzınız nedir bilmediğim için çok da sağlıklı bir yorum yapamam. Sarı yapmak isteyip, yaşınızı olduğunuzdan fazla göstermeyin.Size verebileceğim tavsiye budur.

      Aslında imkanınız varsa bir peruk dükkanına gidip, hangi sarılar size güzel oluyor deneyebilirsiniz. Ki çok sağlıklı bir yöntem olur :)

      Sil
  11. ben beyaz tenli ve koyu siyaha dönük saç rengi olan bir bayanım .Saçlarım beyazlıyor ve artık sık boyamak zorunda kalıyorum.Artık daha açık tonlara geçiş yapmam lazim daha az boyamam içın ama sarı yakışmıyor bakır tonlar ölü gibi yapıyor şaşkınım.

    YanıtlaSil
  12. merabalar bende ilk defa boyatıcağım saçlarımı o yüzden çok kararsızım banada hiç bi renk yakışmaz gibi geliyor fotoğrafımı nası gönderebilirm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modayazilari@gmail.com iletişim adresi...

      Sil
    2. Merhaba ben beyaz tenliyim,gözlerim yeşil saçlarm kahve tonlarnda sizce altın sarısı gider mi 22 yaşındaym olgun mu gotsterir istemem bana yardımcı olur musunuz teşekkürler..

      Sil
  13. merhaba öncellikle bende saç rengi konusunda kararsız kalanlardanım kesinlikle uzun ve katlı saç kesimi yakışıyor moda dergi ve bloglarını yakından takip etmeme ve herkese yakışanı bulmama ragmen kendimde başarılı olamıyorum çok kararsızım.resim göndersem bana yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada okuyuculara elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.Fotoğrafınızı yollayabilirsiniz.
      Öncelikle sizin hangi renkleri beğendiğiniz, kendinizde görmek istediğiniz önemli. Örneğin, sarı saçta kendini rahat hissetmeyen birine sarı saç önermek doğru değil. Hangi renkleri sevdiğinizi söylerseniz daha yararlı önerilerde bulunabilirim.
      Teşekkürler.

      Sil
  14. merhaba
    bende beyaz tenliyim gözlerim ela daha önce röfle yapmıştım fakat makyaj yapmadan benim tenimi daha soluk gösterdi ve yaşlı durduduğuu söylediler yaşıma göre.şmdi kahve tonlarında saç rengim var fakat ben biraz daha açık renkler istiyorum bakır tonları nasıl olur

    YanıtlaSil
  15. Merhaba benim saçlarım kumral renkte. Gözlerim büyük ve koyu kahverengi. Saçlarımı ilk defa boyatıcam. Çok beyaz tenliyim. Saçımı Hayley Williams ın saç rengi olan turuncuya boyatmak istiyorum. Çok kararsızım. Fikirlerinizi almak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. Bakır renkler güzel olur, kendinize uygun bakır tonu bulmanız gerekir. Ela gözlü, beyaz tenliyseniz, siyah saç size çok yakışır.

    YanıtlaSil
  17. Çok açık tenliyseniz, Hayley Williams' ın saç renkleri (özellikle turuncu) size yakışacaktır. Tarzınızı da yansıtıyorsa neden olmasın. :)
    Kahverengi gözlü olmanızın bi sakıncası yok, sadece kaşlarınızın rengi ile saçlarınızın renginin uyumlu olmasına dikkat edin. Kaşlarınızı turuncu da yapmayın,açık kahverengi tonları uygun olabilir.

    YanıtlaSil
  18. merhaba beyaz tene sahibim ve gözlerim yeşil saçlarımı siyaha boyamak istiyorum fakat cesaret edemiyorum sizce denemelimiyim

    YanıtlaSil
  19. Beyaz tenli yeşil gözlü iseniz kesinlikle denemelisiniz! Siyah sizi biraz sert gösterebilir ama çok dikkat çekici olursunuz aynı zamanda. Bir de kırmızı rujla makyajınızı tamamlayın,süper olur. :)

    YanıtlaSil
  20. Mrhb ben beyaz ve hafif pembemsi bir cilde sahibim koyu kahve goz rengim sac ve kas rengim siyah 24 yasindayim bana hangi renk onerirsiniz yukaridaki yazilari okidum ama kendimi bulamadim yardimlarinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  21. Merhaba cok beyaz tenlı yesıl gozluyum saclarım orta kumral saclarımın rengını bıraz acmak ıstıyorum ama karar veremıyorum.Balyaj mı yapsam,acık kullu kumralmı yapsam yoksa koyu kullu sarı mı? Sizin fikriniz nedir?

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar acık bir renge sahibim daha doğrusu solgun hangi renk bana gider saç boyasında yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  23. merhaba. lütfen bana da yardımcı olun! hafif kilolu beyaz tenli koyu kahve gözlü ve koyu kahve saçlı biriyim. saçlarımı sarıya boyatmak istiyorum fakat yakışıp yakışmayacağından ve nasıl bir sarı olacağından emin değilim. hangi rengi, hangi markayı önerirsiniz? şimdiden çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  24. merhaba ben beyaz tenliyim.gözüm ise açık kahve yakındanda bakınca koyu yeşildir gözüm.saçım şuan küllü sarıya boyandı ama çok yıprandı küt kestirmeyi düşünüyorum.ve saçımın dogal rengi koyu kumral gibi.tamamen diplerimin gelmesini bekliycem.önericeğiniz bir saç rengi warmı?bide genelde renkli giyinirim.kızıl -platin-siyah-ve bakır renklerini kullandım saçımda ama platini sewiyorum ama beni yaşlı gösteriyormuş gibi hissediyorum.kızılda yakışıyor ama sürekli boyama gerekiyor,aktıgı için.napmam lazım?

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    Eğer platin seviyorsanız ama sizi yaşlı gösterdiği için tercih etmeyecekseniz, doğal sarı tonlarını deneyin. Platine dönmek istediğinizde hem kolay bir geçiş olur.
    Soluk bir beya teniniz varsa küllü sarı,küllü kumralları , sarıya dönük beyaz tenli iseniz dore sarıları tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  26. Soluk bir beyaz teniniz varsa, platin,küllü sarıları, sarıya dönük bir beyaz teniniz varsa dore ,altın sarılarını tavsiye edebilirim.
    Marka konusunda öneri yapmam doğru olmaz. Ancak iyi bir kuaföre gitmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba beyaz ve soluk yuze sahibim gozlerim yeşil bi ara sari yapmiştim ama bana yakişmdi yüzümü dahada soluk gösterdi sicak kahvede denedim natural durmıyordu. Doğl saçim siyahtir kisa ve düz ama boya yapmak istiyorum renk konusunda yardimci olursaniz sevinirim Teşekkürler.

      Sil
  27. merhaba ben 5 senedır sacımı sarı balyaj yaptırıyorum.ve artık bu halımden cok sıkıldım fakat yenı bır renge gecmek için cesaretımde yok.bırde hangı tonun yakısacagı konusunda kararsızım cıkolata kahva ve kızıl kahve arasındayım .ama ya sonunda begenmezssem .size resmımı gondersem yardımcı olurmusunuz bana.bu cumartesı boyatacagım.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba,
    Saçınızda bir çok renk deneyen biri olarak, artık hangi renklerin sizi yansıttığını sizin daha iyi bilmeniz gerekir. Bence hangisini kendinize yakıştırıyorsanız o renge boyatın. Saçları zamanında yanmış biri olarak fazla cesaretin iyi olmayacağını belirtirim :)

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Nurer,
    Ten renginize şu andaki sarı saçınız yakışıyorsa, saç renginizden vazgecmeyin. Kızıl renkler geri dönüşü zor renklerdir. Tekrar sarıya ya da kumrala dönmek isterseniz, açıcı kullanmak zorunda kalırsınız ve açıcı saçı mahveden bir kimyasal işlem. Saçınızdan sıkıldıysanız modelini değiştirin.

    YanıtlaSil
  30. merhaba ben uzun süredir sarı renk kullanıyorum ancak hem saçlarım yıprandıgından hemde olgun gösterdiğinden dolayı değiştirmek istiyorum meryem uzerlinin saç rengini düşünüyorum ancak benim tenimde soluk durucak diye güvenemiyorum yani kendime uygun bi saç rengi bulamadım bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  31. Merhaba Minüre,
    Meryem Uzerli'nin saç rengi, modası bir süre sonra geçecek olan bir saç rengi. Ayrıca o renkler de saçı yıpratır. Size tavsiyem, kullandığınız sarı saçı teninizde doğal duracak sarı tona dönüştürmeniz. Tabii ki kuaförünüzün desteğiyle.

    YanıtlaSil
  32. merhaba bn açık ten rengine sahibim saçlarım açık kumral gözlerimde ela gözlerimi ön plana çıkaracak ve tenimi soluk göstermeyecek bi renge boyatmak istiyorum sizce hangi renk bana yakışır birde kızıl tonları nasıl durur şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  33. Merhaba Sibel,
    Öncelikle açık kumral benim en sevdiğim saç rengidir.
    Beyaz ten ela göze, açık kumral da çok yakışır. Gözlerinizi ön plana çıkarmak istiyorsanız, gözünüze koyu renk kalem çekin,çok etkileyici olacaktır.
    Ancak şahsi fikrim, beyaz ten ela göz ikilisine siyah saç çok yakışır.Gözlerinizi ortaya çıkarır.
    Koyu kızıl tonları,beya ten ve ela gözünüzle iyi bir uyum yakalayabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba benim göz rengim bal rengi hafif koyu yeşil gibi duruyor tenim hafif pembemsi saç rengim ne olur sizce

      Sil
  34. merhaba benim beyaz bir tenim var fakat saçlarım simsiyah kaşlarımda simsiyah olmasa da siyah sayılır . fakat yüzüm daha yumuşak görünmesi için ne renk önerirsiniz yada siyah mı kalsın ?

    YanıtlaSil
  35. merhaba ben beyaz tenli biriyim ve şuanda saç rengimde siyah hemen herkes siyahın bana yakıştığını söylüyor ama ben sıkıldım ve değiştirmek istiyorum ama renk konusunda karasızım acaba hangi renk yapabilirim bir fikir verebilirmisiniz şunu da belirteyim tekrar ben beyaz tenliyim gözlerim kahverengi biraz kırmızı oluyorum bazen yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  36. Merhaba Feriha,

    Siyah saç ifadenizi sert gösterir. Yüzünüze yumuşak ifade katmak istiyorsanız, saçlarınız simsiyah ise, kestane tonları beyaz teniniz ile uyumlu olacaktır. Saçınız daha az yıpranmış olur.

    YanıtlaSil
  37. Saçlarınızı siyaha boyadıysanız, işiniz baya zor. Açıcı işlemler ile en iyi koyu kumrala kadar gidersiniz. Doğal saçınız ise açtırmadan direkt boya ile kestane tonlarına kadar gidebilirsiniz.
    Sıcak karamel rengi tavsiye ederim. Yüzünüzdeki kırmızılığı sıcak tonlar azaltır.

    YanıtlaSil
  38. merhaba, ben de beyaz tenli yeşil gözlüyüm. Daha önce uzun yıllar siyah renk saç kullandım, 2 yıldır da bakır kızılı rengini kullanıyorum ve sürekli saç boyamaktan sıkıldığım için rengini değiştirmeyi düşünüyorum. Eski siyah saçlarımı özledim ama değğiştirmek istersem tekrar açıcı kullanmaktan çekindiğim için siyah yapmak istemiyorum. 3.0 Koyu kahveye boyatmayı düşünüyorum. Sizce yakışır mı? isterseniz mail adresinize fotoğraf da yollayabilirim fikrinizi almak isterim.

    YanıtlaSil
  39. meraba ben beyaz tenli siyaha yakın göz rengim bazen siyah oldugu da oluyo cok koyu yani saçlarımı fox haber nazlı tolganın gibi küllü kumrala boyatsam yakısır mı ?

    YanıtlaSil
  40. merhaba!benim sorunum;saçlarım hem ince telli hem seyrek hemde soluk bir ten rengine sahibim göz altı morluklarım beni dahada solgun gösteriyor uzun bir süre saçlarımı kızıl renge boyadım daha sonra kahveye döndürdüm şimdi arkadaşlarım bana açık renk saç renginin yakışacağını söylüyorlar saçlarımı açtırıp açtırmamakta kararsız kaldım.bana yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  41. merhaba benım tenım açık gözlerim yeşil saçımda beyazlarım var oyüzden sarı karamel karışı bı renk şuan.ama ben çok sıkıldım bakır kızılı istıyorum akar dıyolar buarada yaşım 28 bana hangi saç rengi gıder canlı ve güzel olur lütfen yardımcı olun çok kararsızım

    YanıtlaSil
  42. Merhabalar, ben beyaz tenliyim ve saçlarım siyah ve herkes çok yakıştığını söylüyor ama ben değiştirmek istiyorum kararsız kaldım aslında değiştirmeli miyim ? http://www.becauseiamfabulous.com/wp-content/uploads/Megan-Fox-Wearing-Giambattista-Valli-2013-Golden-Globes-Awards-Nomination-1.jpg

    http://www.rick.com/wp-content/uploads/2013/04/meganfox.jpg bu iki renkten 2.si ni yaptırmak istiyorum sizce yaptırmalımıyım teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. merhaba,

    benim koyu kahve renk gozlerim var ve siyah kasIm, ben sacimi boyatmak istiyorum ama hangi renke boyatcami bilmiyom kararsizim bana yardim edermisin gerekirse fotograflarmi yollarim?

    YanıtlaSil
  44. saçlarım sarı şuanda amaaa tekrar boytmak istiyoruum. beyaz tenliyim ve mavi lens kllncam patlıcan morunu düşünüorum amaaa kararszm sizce hnqi renk dahaa ii olr we koyu renkler taraftarıyım.

    YanıtlaSil
  45. Beyaz tenli ve cilliyim gOzlerim buyuk ve kahverengi yirmi yasindayim saclarimin asil rengi koyu kizil ne oneririsiniz yalniz kizil pigmentler oldgunundan dolayi sariya donmem saclarimi asiri yakiyo

    YanıtlaSil
  46. ben sacımı röfle yaptırdım 4 5 ay önce ve şimdi kapatmak istiorum icime sinmedi acık kahve ve koyu kumral aldım nasl bi renk olr acaba lütfen beni aydınlatın

    YanıtlaSil
  47. merhaba!! benim ten rengim ne açıkçası bilemiyorum. sarı gibi ama beyazım. yazın hemen bronzlaşırım. bana zencefil kızılı iyi gider mi yoksa sarı yada kahverengi mi denemeliyim?

    YanıtlaSil
  48. evet konu ve yorumlardan aldığım bilgiler oldukca değerli teşekkür ederim başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  49. merhaba ben çok açık olmayan beyaz tenliyim.saçlarım siyah gözlerim ve kaşlarım da.ama saçlarımı boyamak istiyorum ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  50. Slm bnde beyaz tenliyi. Gozlerimm ela yuzum yuvarlak sac rengim bakir kizili

    YanıtlaSil
  51. merhaba ben cok kararsızım lütfen bana yardın edın saç rengım kumral,aralarına röfle attırdım yaklaşık 6 aydır bu saçı kullanıyorum cok sıkıldım artık....siyaha boyatmak istiyorum bembeyaz tenlıyım bana yakışırmı, geri dönüşü olmaz dıye gözümü korkutanlar var

    YanıtlaSil
  52. göz rengim yeşil saç rengim açıık kumral kaşlarım ise koyu saç rengime göre kavrengi bayagı siyah yada sarı yapmak istiyorum siz ne önerirsiniz cildim de beyaz

    YanıtlaSil
  53. arife yörük24 Mart 2014 11:29

    merhba yazilarnizi okudm ve cok begendim. saclarimi boyatmak istyorum fakt ilk kez boytcgm icin endiselyim.ben 18 yasndayim beyaz tenliyim gozlerm kahverengi genelde koyu renkler terxhim giyinekn.tunik tarznda gyinmeyi cok sevyorm.arkadaslarim koyu sari yakisir diyor baktim hosumada gtti fakat sizinde bi yorumunuzu almak iistyorumm. bana cevap atRsaniz cooookk sevnirm..

    YanıtlaSil
  54. mrhaba .. ben beyaz tenli yeşil gözlüyüm suan ki saç rengim kramel kumral saç rengimden çok memnunum ama hep siyah saclarım olmasını ister bir türlü cesaret edemezdim .. cesaretim suan var ama yakışır mı diye endişeliyim s.. bana yardımcı olurmusunuz . teşkkurler

    YanıtlaSil
  55. Merhaba ben fatmanur. Beyaz tenlı ve cok hafıf çillerim var sacımı sarı turuncu kızıl gıbı renklerden bırıne boyatasım var ama karar veremedım acaba sadece uclarını mı boyatsam sacımın dıye düşünüyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  56. Merhabalar beyaz tenli ela gözlüyüm benımde sorunum yorum yapanlarla hemen hemen aynı her rengi denedim ama bana yakışan beni mutlu edebilecek saç rengini elde edemedim.agustosta nişanım var mint yeşili elbise giyeceğim hangi renk saç yakışır yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  57. Merhaba ben kararsız kaldım. Gözlerim kehribar-balımsı birşey.Google da arattığınız kehribar göz renginin altları yeşile ve biraz da maviye çalan türden.Saçlarım kahverengi normal kahve ve ten rengim fazla soluk beyaz yani bir kağıt tutsanız yanıma onunla aynı türden biraz daha soluk olanı filan görürsünüz nasıl bir uyum sizce.

    YanıtlaSil