11 Ağustos 2012 Cumartesi

Ortadoğu'da Feriha Rüzgarı

Hazal Kaya
Son yıllarda Türk dizilerinin Ortadoğu Arap dünyasında çok revaçta olduğunu 

hemen herkes biliyor. Ancak yeni bir gelişme var. Kenan Doğulu ile sevgili olan 

Beren Saat, Ortadoğu' da çok sevilen bir yıldızdı. Şu sıralar ise yükselen 

yıldızları Adını Feriha Koydum dizisinden tanıdığımız Hazal Kaya imiş. Daha 

önce Tuba Büyüküstün ve Beren Saat gibi yıldızlara olan ilgileri, şu sıralar 

Hazal Kaya'ya kaymış. Geçtiğimiz günlerde İstanbul'da Ortadoğu'nun en büyük 

televizyon kanallarından biri olan Al Hayat ile röportaj yapan Hazal, “Orta 

Doğu da en sevilen isimlerden biri olmak beni çok mutlu etti. Önümüzdeki 

dönemde Dubai başta olmak üzeri birçok Arap ülkesini ziyaret etmek, oralarda 

bana gösterilen ilgi ve sevgiye teşekkür etmek istiyorum” demiş. Bakalım 

Arapların Hazal Kaya'dan sonraki gözdesi acaba kim olacak?
Adını Feriha Koydum dizisinin sezon finalinde Feriha'nın ölümüyle diziden çıkan
Hazal Kaya Al Hayat kanalıyla röportajda.





Daha önce de Gümüş dizisi ile gönülleri fetheden Kıvanç Tatlıtuğ 

ve Songül Öden, 7.Uluslararası Maskat Film Festivali'ne davet 

edilip gitmişlerdi.


Kıvanç ve Songül  7.Uluslararası Maskat Film Festivali'nde
kırmızı halı üzerinde yürürken poz veriyorlar.


Ihlamurlar Altında ve Asi dizileriyle Ortadoğu'da yıldız haline gelen Tuba Büyüküstün Pantene
 reklamı Arap dublajıyla yayınlanıyor.
Ağustos 11, 2012 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder